Рекламации
- Всеки потребител има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното/поръчаното, когато след доставката са открити несъответствия между поръчаната и доставената стока.
- При предявяване на рекламацията на стока, потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената.
- При предявяване на рекламация на стока, потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, адрес, телефон и email за обратна връзка, като за улеснение на процедурата е добре да бъде предоставен снимков материал на повредената стока. Моля,попълнете формулярът за предявяване на рекламация, който ще намерите тук, и ни го изпратете попълнен на имейл: info@cocono.bg.
- При предявяване на рекламацията е задължително да приложите документите, на които се основава претенцията: документ, удостоверяващ заплащане стойността на продукта (издава се от куриера при получаване на пратката, в случай, че стоката е заплатена с наложен платеж); протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното; други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
- Стоката, предмет на рекламация, изпратете на адрес: гр. Велико Търново, ул. Мармарлийска №35, Търговски център Грийн парк, за Коконо ЕООД. Разходите за връщане на стоката са за сметка на клиента, като в случай на удовлетворяване на рекламацията, тези разходи ще Ви бъдат възстановени.
- След като получим върнатата стока и в срок от 30 дни от предявяване на рекламацията, ще получите нашето мотивирано писмено становище на посочения във формуляра имейл адрес за кореспонденция. В случай, че рекламацията не бъде удовлетворена, разходите за връщане на продукта не се възстановяват на клиента.